čtvrtek 18. prosince 2008

8. – 14. 12. 2008 – Pařící týden

Chytil mě badminton. Sice jsem ho zatím hrála jenom třikrát ale nadchlo mě to a rozhodla jsem se využít velkých slev v jednom obchoďáku a koupila si jako motivaci raketu jen za 8 euro. Je to i praktičtější, dost často jsou už rozpučované a pořád si půjčovat taky není ideální. Jen od té doby, co jsem si ji koupila, uplynuly už více než dva týdny a já s ní ještě nehrála, zase mě trápí nějaká potvora, co se mi drží na plicích.
Ve čtvrtek večer pro nás Auslandsamt připravil vánoční besídku. Měli jsme přinést tradiční vánoční cukroví a dárek do 5 euro a za oplatu dostali vánoční hvězdu. Protože jsme odcházeli jako poslední a hodně jich zbylo, vzali jsme si samozřejmě každý hned dvě. Bojím se ale, že mi tu teď během těch dvou týdnů umřou… Musím je někomu rychle darovat.



Další odměnou za vydařený referát měla být pařící akce místních sportovců. Evelin mě přemluvila, původně se mi nechtělo ale po pádných argumentech jsem svolila. Je pravda, že tato pařba je jen jednou do roka a s nimi jsem ještě nikde nebyla. Byla to normální diskotéka, ale hudba byla úžasná, tančili jsme až do tří, kdy už vše končilo.
O víkendu tu začala zima, konečně nasněžilo, tak jsme vyrazili alespoň na chviličku na procházku k řece, udělali pár fotek.

Žádné komentáře: